Regulamin

       


       Procedura pobytu Klienta

  1. Pobyt w apartamencie zaczyna się od godziny 15:00 w pierwszym dniu zarezerwowanego terminu.
  2. Zakończenie pobytu następuje do godziny 11:00 w ostatnim dniu zarezerwowanego terminu.
  3. W przypadku nieopuszczenia przez Klienta apartamentu do godziny 11:30, 680n.p.m obciąży Klienta kosztem kolejnej nocy.
  4. Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu.
  5. W godzinach od 22:00 do 06:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek mieszkańców.
  6. Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
  7. Klient korzystający z apartamentu ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenie lub zniszczenie przedmiotów, wyposażenia i urządzeń będących na wyposażeniu, powstałych z jego winy lub z winy osób go odwiedzających.
  8. O wszelkich zauważonych usterkach lub brakach w wyposażeniu, Klient zobowiązany jest powiadomić właściciela w dniu przyjazdu.
  9. Po opuszczeniu apartamentu pracownik obsługi sprawdzi stan techniczny apartamentu – wszelkie usterki zauważone w tym czasie, a niezgłoszone, w dniu przyjazdu obciążą rachunek Klienta zdającego apartament zgodnie z cennikiem wyposażenia załączonym do powyższego regulaminu. W przypadku braku wpłaty przez Klient środków za zniszczenia w terminie do 14 dni sprawa będzie zgłaszana na Policję jako zniszczenie mienia.
  10. W obiekcie nie ma możliwości żądania zmiany wyposażenia na inne. Całe wyposażenie spełnia normy dla apartamentów i nie ma możliwości ich zmiany poprzez dołożenie innego wyposażenia.
  11. Palenie w apartamentach jest zabronione. Klient nieprzestrzegający tego zakazu może zostać obciążony opłatą w wysokości 500 zł, stanowiącą równowartość kosztów prania zasłon i narzut w apartamencie.
  12. Klient zobowiązuje się do nieprzetrzymywania zwierząt w Apartamencie (chyba, że uzgodniono inaczej). Niezgłoszenie przez Klienta pobytu ze zwierzęciem może skutkować nałożeniem kary przez 680n.p.m w wysokości 300 zł.
  13. Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć Apartament w przypadku jego opuszczenia, zamykając okna i drzwi wejściowe na klucz oraz mieć staranną pieczę nad kluczem.
  14. Klient zobowiązuje się do dopilnowania, aby liczba osób przebywających z nim w Apartamencie nie przekraczała tej, która została określona jako maksymalna w ofercie.
  15. Zabrania się poruszania po obiekcie w obuwiu narciarskim i wnoszenia sprzętu narciarskiego lub rowerów do apartamentów – do tego celu służy oddana do Państwa dyspozycji narciarnia.
  16. p.m nie ponosi odpowiedzialności za niedogodności powstałe podczas pobytu Gości związane z pracami budowlanymi lub wykończeniowymi, jakie mogą być prowadzone na terenie, w którym usytuowany jest apartament, jak i wokół niego, przerwaniem z przyczyn niezależnych od obiektu dostawy mediów (m.in. prądu, wody, c.o.), emisjami hałasu z nieruchomości sąsiednich.
  17. W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie, 680n.p.m ma prawo do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu.
Scroll to Top